16.12.07

Jo faria un pessebre...multicultural, poema infantil d'Isabel Barriel


Jo faria un pessebre
(Isabel Barriel)
Jo faria un pessebre amb palaus i castells i muralles
i ramats de iacs tibetans,
alpaques i llames de l'altiplà bolivià,
i reis, nobles i senyors de l'antiguitat
i poetes i cantaires i captaires
i pallassos d'un circ d'ultramar amb capibares i jaguars
i dofins d'aigua dolça que remunten els rius americans.
I ànecs vietnamites
i quetzals de Costa Rica
i colibrís tropicals.

Jo faria un pessebre internacional.


Si voleu jugar amb un Betlem multicultural, com el que proposa Isabel Barriel, ho podeu fer al portal de Croire.
I per als internautes més clàssics podeu jugar amb el pessebre virtual, d'Antaviana. També podem fer un mural, amb pastorets i pastoretes internacionals.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un magnific complement, el poema estupendo d'Isabel i el recurs del betlem multicultural.
Ciao, superbibliotecària.

Anònim ha dit...

M'agrada molt aquest poema, el recitaré a la meva família.