22.1.09

Matèria del somnis, poema de Montse Assens


Hui us volem recomanar un fantàstic blog de poesia on Montse Assens va cosint, puntada a puntada, vers a vers, els seus poemes. Doneu-li una ullada a Brisalls de mar, un lloc d'artesania poètica ben feta.
I de xicoteta mostra aquest poema en que es qüestiona quina és la matèria dels somni. Un poema fantàstic!

...
i de què,
sinó,
estan fets
els somnis...
sinó de blaus
i ocres,
de platja
i mar
buscant-se
amb el vaivé
de les ones?
(Montse Assens i Borda)


La il·lustració és de Cate Anevski

2 comentaris:

mar ha dit...

Moltes gràcies, Sàlvia.
Vaig veure el teu comentari però en aquell moment no tenia temps per contestar-te i tampoc volia fer-ho amb presses... i ara que podria fer-ho com cal, segueixo quedant-me sense paraules.

M'agrada molt el que dius i com enllaces els mots perquè es converteixin en llum...

És preciós com t'ha quedat el post. Jo ja coneixia el teu bloc. Per Nadal vaig estar a punt d'enviar-te un poema pel qual m'acabaven de donar un premi... però no ho vaig fer, perquè no podia fer-ho sense dir que l'havien premiat... i dir-ho em semblava pedant...en fi...

T'agraeixo la recomanació que fas dels meus brisalls, donant-me l'oportunitat de compartir-los encara més... raó per la qual segueixo escrivint-los.

Una abraçada ben gran
i sigues benvinguda als meus brisalls.

Felicitats per aquest espai que tens tan preciós!

Sàlvia ha dit...

T'he deixat un comentari al teu blog. Ja saps, m'encantaria que m'envieres algun dels teus poemes. Felicitacions pel premi.

Besadetes