1.1.10

Encetem l'any amb una endevinalla / Empezamos el año con una adivinanza


Volem encetar aquest recièn nascut 2010 amb un joc poètic, amb una endevinalla. Endevina, endevineta...

Jo sóc un bon amic,
perquè anys, mesos i dies et dic.
Allotjo en cases als nombres
i quan ve l'estiu els faig ombres.
Penjat en un lloc estic,
i de pesat en sóc un xic.
Però, si a mi m'estàs mirant...
sabràs la data volant !!!
*
Yo soy un buen amigo,
porque años, meses y días te digo.
Alojo en casas los números
y cuando llega el verano los hago sombras.
Colgando en un lugar estoy,
y muy pesado a veces soy.
Pero, si me estas mirando...
sabras la fecha volando!!!
La il·lustració és d'Emma Thomson.

2 comentaris:

Montse ha dit...

Bon començament. He passat la teva proposta de començar l'any jugant a endevinar al blog del meu cicle:
cicle inicial Sant Jordi
A veure si algú hi participa...

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Bon any, Sàlvia!

Comencem puntual el mateix dia 1, eh?

No sé, jo això de les endevinalles, no és el meu fort... que potser és allò que regalaven a les caixes quan s'acabava l'any, que tenia dotze fulls, amb unes fotografies generalment horribles, i que tothom tenia penjat en alguna paret de la feina?

És que ara no em surt el nom... catxis!!!