15.6.10

Literatura y educación: Congrés en Toledo organitzat per FETE-UGT

Llegint i compartint, il·lustració de Jade Nellans

Estem en la recta final del curs, però ja ens resta poc per a gaudir de les vacances. Estic segura que al llarg d'aquest curs s'han portat endavant en les aules i en les biblioteques escolars un grapat d'activitats i plans per a fomentar la lectura. Ara és temps de reposar, de reflexionar, de obrir noves portes que ens duran per camins enriquidors per al proper curs.

Us informem d'un congrés de LIJ molt interessant: Literatura y educación. Està organitzat per FETE-UGT i tindrà lloc a Toledo els dies 1, 2 i 3 de juliol. La inscripció és gratuïta (punxeu ací per a més informació). A més, dins del marc del congrés, es vol donar un reconeixement públic als centres educatius que estan realitzant i portant endavant projectes en el foment de la lectura i l'escriptura. Podeu participar enviant els vostres projectes a culturainnovacion@fete.ugt.org fins al 22 de juny. Quatre d'ells seran seleccionat per exposar dins del congres la seua experiència.

Antonio Rodríguez Almodóvar, Gemma Lluch, Pedro Cerrillo, Gustavo Martín Garzo, Teresa Colomer, Ernesto Rodríguez, M. Dolores Insa, Felicidad Orquín i Mar González entre altres seran els ponents d'aquest congrés i dels tallers. S'aprofitarà l'encontre per a entregar-li a Ana Maria Matute el premi "Lorenzo Luzuriaga" de les lletres.

Animeu-se a participar! És una excel·lent manera de recarregar les pil·les i intercanviar idees, projectes, reflexions,...

3 comentaris:

Stel.la ha dit...

Molt interessant, m´ho estudio i em plantejo anar-hi!

Sàlvia ha dit...

És interessant, sobretot pel plantell de ponents. A més estan els tallers i l'exposició d'experiències. M'encantaria poder-te conèixer personalment i intercanviar besadetes i reflexions, sense la pantalla d'ordinador per mig.

Es veiem ?!

Montse ha dit...

Veig que hi ha ponents molt importants! ;-)
M'agradaria fer-te una abraçada. M'agradaria anar-hi però...
M'ho pensaré fins demà... a veure què em diu el coixí.

Aquests dies de juliol i altres, són els que aprofito per a posar una mica d'ordre a la biblioteca i a l'aula. (Em toca traslladar-me de classe!) Són dies, per a mi gairebé indispensables, no sé com m'ho faria!